Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. men skriver ihop allt nu istället. Vill tacka för alla söta komentarer från förra inlägget. Just nu sitter ja och tittar på runshouse på mtv bästa serien så grymt bra :)Kom precis hem från träningen så ska hoppa in i duschen snart. I kväll ska jag frossa i mörk choklad yummie. Snart börjar daddy´s girls på mtv ska absolut se på det:). Idag är det mtv video music awards:) då kommer de visa en ny trailer från new moon  yeeeeeeeeyy. ha det bra (snart kommer headern:)
 pussar och kramar er egen lilla söta frida


Nån mer som älskar mörk choklad?

Kommentarer
Postat av: nicole

jag älskar mörk choklad

2009-09-13 @ 18:58:23
Postat av: nicole

jag älskar mörk choklad

2009-09-13 @ 18:58:30
Postat av: nicole

jag älskar mörk choklad

2009-09-13 @ 18:58:32
Postat av: nicole

jag älskar mörk choklad

2009-09-13 @ 18:58:42
Postat av: nicole

jag älskar mörk choklad

2009-09-13 @ 18:59:52
Postat av: syrran

de e absolut det bästa man kan äta<3

2009-09-13 @ 19:00:43
URL: http://baraelliz.blogg.se/
Postat av: nissa

synd att mtv music awards går live 2:00

2009-09-13 @ 19:01:48
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-14 @ 16:39:27
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-14 @ 18:39:07
Postat av: Baby Melody

Jag älskar chocklad! Ge mig ! :D



Önskar dig en trevlig torsdag tjejen!

<3

2009-09-16 @ 22:54:13
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0